woensdag 27 november 2013

Urban exploring

Vooraleer ik begin: mijn blog is mij te ambitieus geworden, met andere woorden te veel tijd in 1 post steken. Dus "Less is more" en voortaan zal ik de actualiteit "re-posten" en wordt deze blog een verzameling/krant. Niet dat ik mijn gedachtegang helemaal weglaat, het blijft tenslotte nog een blog.

And I will also write in English, just to keep up my skills and who knows non-Dutch-speaking people will have a look at this blog.

http://www.viralnova.com/urban-explorer/

Fotograaf/Photographer: Dan Marbaix


  • "urban explorer"
>> Wikipedia: urban exploring = het bezoeken en fotograferen van (meestal) verlaten gebouwen en omgevingen die doorgaans voor het publiek niet opgesteld zijn
  • has been arrested over 20 times for his trespassing
    werd al meer dan 20 keer gearresteerd door deze terreinen te betreden
















Aangezien ikzelf (en mijn lief) ook bezig ben met verbouwingen zullen hieronder mijn eigen foto's volgen. Je zal meer foto's van details vinden dan van grote ruimtes want dit is niet mijn sterkte, maar dat kan natuurlijk nog komen!

Since me and my boyfriend are working in our own house, I will post some pictures of my own where you will get a look of the constructions. My style of photography is different than the urban exploring because I focus more on details, however I will try and develop my skills of photographing the actual spaces.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten